Mindenki utána fordul ennek az 1200 lóerős sárga-fekete Bugattinak
Az épp új gazdára váró Bugatti Veyron Super Sport Royale-lal eddig csak pár száz kilométert tettek meg.
Az épp új gazdára váró Bugatti Veyron Super Sport Royale-lal eddig csak pár száz kilométert tettek meg.
Jöhetnek az ügyfelek Üzbegisztánból, Kazahsztánból, Tádzsikisztánból, Türkmenisztánból és Kirgizisztánból is.
A legendás hipersportkocsi ezen kiviteléből konkrétan ez az egy példány készült, és most bárki lecsaphat rá.
A Bugatti Chiron hamarosan érkező utódjának hatalmas benzinmotorja egyetlen turbót sem vonultat fel.
Immár hivatalos, hogy a Bugatti következő hipersportkocsijában is 16 hengeres motor lesz.
Nem világos, miért választották ezt a nevet?
És jobban is gyorsul 100-as tempóról kétszázig, mint a neves ellenfél.
A belső égésű motorok királyának karrierje véget ér ugyan, de a legendája biztosan tovább él.
A Centodieci nem lesz túl gyakori látvány az utakon, hiszen mindössze tíz példány készül belőle.
Nagyjából 1000 lóerővel szerényebb a teljesítménye, mint egy Veyronnak.
Nem kis összeg, azonban ez a ritka hipersportkocsi 0 kilométeresen ennél is többe kerülne.
A méregdrága Centodieciből mindössze tíz példány fog készülni.
A huszadik század korai éveinek repülőpilótáira emlékezik a Bugatti újdonsága.
Az 1 001 lóerős hipersportkocsiért kicsit több mint 500 millió forintot kér a tulajdonosa.
A 13 éves hipersportkocsitval eddig kevesebb, mint 2 400 kilométert tettek meg.
Az 1 500 lóerős hiperautót az elmúlt 3 évben szinte alig használták.
Ha nem is hivatalos az alábbi formaterv, de hangulatában elég jól beleillik a Bugatti irányvonalába.
Másfél évtizede volt, hogy az 1001 lóerős Veyronnal először száguldottak 400 km/h feletti tempóval.
Ebből a csúcstechnikás sportkocsiból alig néhány példány fog készülni, és természetesen méregdrága lesz.
Egyik ötcsillagos szállodától a másikig tartó, Európát bejáró túrán vesz részt.